piątek, 31 października 2008

skrzynka na klucze i chustecznik

To nie jest tak, że nic nie robię, i nie tak, że pisać mi się nie chce - sporo rzeczy pozaczynanych, a do tego kompletny brak czasu...

Na dowód, że się nie lenię jednak malutka porcja decou

skrzynka na klucze - postarzana, odrapana, pejzaż poza budynkiem, kawałkiem drogi i częścią drzew domalowany:


chustecznik - prosty, romantyczny, z urokliwą falbanką na dole - ciekawe czy zgadniecie jak powstała ;)



to oczywiście nie wszystko, co mam teraz na warsztacie - niebawem kolejna porcja mojej dłubaniny.

10 komentarzy:

  1. chustecznik bardzo mi się podoba,rameczka zrobiona z opakowania od stempli?

    OdpowiedzUsuń
  2. oj brakwowało mi Twoich wpisów :)
    Skrzyneczka jest urocza, śliczn pejzaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kami urocze prace !!! Skrzyneczka wyszła prześlicznie i wcale nie widać że coś domalowałaś :) a to jest sztuka osiągnąć taki efekt !!
    chustecznik super, taki delikatny, jakiego ja nie umiem zrobić :) no i fajny pomysł na wykorzystanie tej tekturki od stempli - jak widać przydaje się nie tylko przy scrapowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie połapałam się ;)
    Ale jak zawsze ładne, a na dokładkę praktyczne
    Jaki fajny Festiwal szykuje się...
    Podejrzałam Galerię - ależ tam pieknych różności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne rzeczy robisz :)
    W tym chusteczniku to chyba element/szablon papierowej koronki ze stempli Fancy Pants?
    Ślicznie to wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka na klucze jest piękna! Ja tam bardzo lubię domalowywane rzeczy w decou, więc skrzyneczka tym bardziej zyskuje! A chustecznik prosty i w tej prostocie prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace sa przepiękne! dopracowane w najdrobniejszym szczególe! a hustecznik w nowoczesnym stylu zamawim u Ciebie w ciemno!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie na temat-chcę powiedzieć,ze bardzo mi się podoba twoje nowe zdjęcie:)w profilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bym chciala taką skrzyneczkę. Wiesz co? ten widok kojarzy mi się z kościołem w Upicie, z końcowej sceny Potopu Sienkiewicza ;P
    Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie pokazałaś mi skrzyneczki jak byłam u ciebie hę?? wszystko urocze!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)