czwartek, 23 kwietnia 2009

wyróżnienie i konkurs u anne

Bardzo mi miło - zostałam przez Jednoskrzydłą - niezwykle ciepłą i serdeczna osobę ( mam nadzieję, ze dane nam będzie poznać się w realu :) ) wyrózniona przyjacielskim serduchem:

jak zwykle nie umiem wybrać kilku spośród długiej listy blogów, które prowadzą osoby bliskie mojemu sercu, wywołujące uśmiech na twarzy - serdeczne, ciepłe, życzliwe i dobre. Wyróżnię więc tylko imiennie całe uroczyskowe zgromadzenie - bez Was dziewczyny nic nie byłoby takie samo !!! Zapewniam jednak, że większość osób z listy blogów po prawej stronie ma ode mnie takie serducho - ale ja leniwa, wymieniac mi się nie chce ;)

teraz konkurs - w tego typu losowanych candy biorę udział bardzo rzadko, ale serduszka Anne już dawno mnie urzekły, więc się skusiłam ;) Prawda, że urocze?

1 komentarz:

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)