środa, 6 maja 2009

wyróznienie i jeszcze trochę komunijnych klimatów

od Kiciuli i zielonookiej otrzymałam niezwykle miłe wyróżnienie - kreatywnych kotów - bardzo Wam dziękuję :)

- i za Kiciulą przytoczę:

Wyróżnienie to stworzył Kazikkot :)
a oto cytat:
"w przeciwieństwie do wszelkich innych nagród i wyróżnień, darujmy sobie ograniczenia, limity i nakazy:)
wysyłam koty tym którzy są dla mnie niesamowicie twórczy (a właściwie twórcze, bo chłopa żadnego jeszcze nie znam;)), i tym których lubimy.. tym którzy są zakręceni, radośni, pozytywni, tym którzy są och i ach!:D
będę bardzo szczęśliwa gdy koty pójdą dalej w świat, kierowane waszymi upodobaniami twórczymi i osobistymi:)"

u mnie lista była by baaardzo długa - ale są dwie niezwykle kreatywne osoby, które pragnę wymienić imiennie:

nasza uroczyskowa Bożenka - ciągle mnie zadziwia pomysłami ( jak choćby super wytłaczanymi papierowymi motylami czy papierem czerpanym z dodatkami ) i Ita z Jagodowego zagajnika - jej kreatywność nie zna granic chyba ;)

poza tym własciwie każda z blogowiczek na moich listach blogów ma mase niesamowitych pomysłów i kocia nagroda nalezy się każdej :)


dodatkowo dwie kartki komunijne - nic nowego, sprawdzony format i wzór - dla chlopca i dziewczynki:






4 komentarze:

  1. Kamilciu ,dziękuję za tak miłe wyróżnienie.
    Śliczne komunijne karteczki ,a ja właśnie dzisiaj pociłam się nad zaproszeniami na komunię mojej córci ...mam dość ,ja się do tego nie nadaję !

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamiś dziękuję za wyróżnienie,wielki buziak dla Ciebie.A karteczki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kami-śliczne rzeczy stworzyłaś. Kiedy Jurek będzie szedł do komunii zatrudnię Ciebie do robienia zaproszeń!!!buyiaki

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)