wtorek, 17 sierpnia 2010

wyzwaniowo-ogłoszeniowo... c.d.

czas ostatnio upływa mi pomiędzy kolejnymi wyzwaniami na Scrapujących Polkach, szlifowaniem craftmanii i obowiązkami domowymi ;)

kilka prac wyzwaniowych na Polkach:

kartka na gościnne ukwiecone wyzwanie gościa specjalnego - Fryne:



dziewczyny lubią brąz - aktualne kartkowe wyzwanie - musicie zajrzeć, powstały istne pyszności :)



i 2 x alteredart:

z patyczków do lodów- moje pierwsze wyzwanie :)




z klamerek drewnianych - aktualne wyzwanie - moja interpretacja ciut kulawa, ale pozostałe prace świetne :)




Ogłoszenia to:

1. w sobotę 28 sierpnia o godzinie 20:

serdecznie zapraszamy :) mamy nadzieje na świetną zabawę !!!

2. w craftmanii kolejna porcja nowości i intensywne prace nad sklepem z prawdziwego zdarzenia :) a w nim... mam nadzieję, ze jeszcze w sierpniu uda się Was tam zaprosić :) trzymajcie kciuki.

ale długi post, o raaany, jak nie u mnie ;)

8 komentarzy:

  1. pierwsza kartka jest świetna...

    OdpowiedzUsuń
  2. hej:) kwiecista kartka i ramka z patyczkow the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona kartką wyzwaniową z kwiatkami; rewelacyjna, niebanalna, napatrzeć się na te kwiatki nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace!!! w te klamerki trzeb było notatki włożyć, fajniej by wyglądało! A kartki super, zwłaszcza ta kwiatowa!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ imponująca produkcja... Kwiatowa kartka-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie mnie zachwyciłaś!!! WSZYSTJO bardzo mi się podoba :) Cudowne! Ta kartka w kropeczki, zgniło zielona... <3 A przy twórczości z patyczków mdlałam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza kartka i ramka są naj naj :) :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)