środa, 26 stycznia 2011

rózowa wstążka

Z reguły nie robię ATC - mimo, ze forma mała, prosta i szybko się z nią pracuje, tylko... no właśnie - CO ja mam potem z nimi robić... Ten sam dylemat co z przechowywaniem LO - tutaj znowu problem GDZIE

Jednak to ATC po prostu musiałam zrobić. W ramach rózowego tygodnia Arte zaproponowała temat RÓŻOWA WSTĄŻKA Co symbolizuje chyba nie trzeba nikomu mówić. moje ATC jest skromne, proste dość - powstało z myślą o bliskiej mi osobie ( kochana Ty wiesz, ze to dla Ciebie :* ) i przedstawia dokładnie to, co myślę. Zobaczcie prace pozostałych dziewczyn - są naprawdę genialne. ATC z przesłaniem można by rzec...

4 komentarze:

  1. Mam podobne problemy ;) po zrobieniu scrapa zastanawiałam się co z nim potem zrobić :P dlatego najbardziej lubię robić kartki :)
    Twoja taka subtelna, delikatna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)