niedziela, 26 czerwca 2011

prezent i cukierki ;)

prezent to drobny upominek właściwie - zrobiony dawnooo już ( tylko jakoś wysłać nie było jak ;) ) malutki notesik+kartka+filcowy kwiat-broszka z dodatkiem koronki. Podobno się podobał ;) ( no bo jak tu powiedzieć, ze nie - nie wypada, haha )














cukierkami częstuje Niebiesko_Oka - i choć z reguły nie biorę udziały w blogowych candy, bo jakoś tak głupio mi i tyle to tutaj się skusze, ponieważ miałam przyjemność poznać ta przesympatyczną osóbkę na zlocie - i choć baaaardzooo przelotowo to było, to ogromnie się cieszę :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw upominkowy! Całość delikatna, a broszka - cudo po prostu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka małe cudeńko:) W ogóle cały komplecik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też było bardzo miło ;).
    (choć marudziłam trochę)
    Komplecik jest śliczny!
    I na pewno zapewnienie, że się podobał nie było kurtuazyjne.
    Jestem zauroczona :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm sama bym chciała taką śliczną broszkę... choć w broszkach nie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne prezeciki.Uwielbiam te karteczke jest taka delikatna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik jest cudny i na pewno się spodoba. Podarunki zrobione ręcznie są BEZCENNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne, delikatne i cudownie kobiece

    OdpowiedzUsuń
  8. que lindo... parabéns...beijos aqui do brasil

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)