poniedziałek, 27 maja 2013

Papierowe obrączki na serwetki

Witajcie

W minioną niedzielę odbyła sie uroczystość Pierwszej Komunii Świętej mojego starszego synka. Do dekoracji stołu wykonałam obrączki na serwetki z motylami. Nie jest to może ozdoba "na lata", ale z pewnością przetrwa więcej niż jedną imprezę, a ponadto jest szybka w wykonaniu, tania i dość efektowna. Polecam :)

Przepis wykonania - banalnie prosty:

1. bordery z dziurkacza lub maszynki  sklejone w kształt obręczy
2. Na złączeniu za pomocą ćwieka przymocowany motyl

szczegóły materiałowe na CraftManiowym blogu :)



dwuczęściowy motyl z środkiem z malutkiego perłowego ćwieka:


z obrączki i serwetki można też stworzyć kieszonkę na sztućce.



dodatkowo motylami ozdobiłam szklane świeczniki:



miłego tygodnia :)

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, a obrączki wyglądają niezwykle uroczo. :-)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrączki wyglądają cudownie, a motylek na świeczniku dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby taka prosta sprawa ale jaki efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo efektowne :-) atajaartesania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!i jakże delikatnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne!!! Miałaś niesamowity pomysł! Gratuluję :) Pozdrawiam cieplutko! U nas też tydzień temu była Komunia, mam posta z fotkami, ale takich ślicznych obręczy nie miałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, byłam u ciebie :) miałaś ślicznie udekorowany dom :) a obrączki możesz sobie sprawić na inna okazję ;)Ja planuje na Boże Narodzenie - może ze śnieżynkami ;)

      Usuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)