czwartek, 9 maja 2013

Exploding box z baletnicą

Witajcie

dzis na CraftManiowym blogu razem z Beą pokazujemy dwie wersje pudełeczka z baletnicą. Przyznam Wam się,  że to moje pierwsze podejście do tej formy - i to tylko dzięki Beatce właśnie. Sama forma ogromnie mi się podoba, ale nie wiem, czy na stałe zagości w moim warsztacie - chyba jestem zbyt niecierpliwa... W kazdym razie na pewno jedna sztuka jeszcze powstanie :)

Zamknięte pudełeczko:

  po wywinięciu:
 
sukienka baletnicy ozdobiona jest brązowym brokatem
otwarte:


zbliżenie na "pęk kwiatów u stóp"

materiałowe szczegóły jak zwykle na CraftManiowym blogu, ja tylko dodam, że papiery K&Company są genialne ! POLECAM  !

miłego dnia ! u nas od dzisiaj rządzi "wiatrówka"

7 komentarzy:

  1. kolory jak zwykle świetnie dobrane, a efekt baletnicy do postawienia na półce i wykorzystanie pudełka świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! super, jak pisze katesz - można potem postawić ;)

    Zapraszam też na moje candy-zapisy do 10 czerwca! :)
    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2013/05/candy-niespodzianka.html

    Pozdrawiam,
    Malowany Imbryczek

    OdpowiedzUsuń
  3. och jak cudnie:)motyw baletnicy jest wyjątkowo delikatny:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)