czwartek, 12 września 2013

Motyle, motyle - shabby & vintage

Witajcie

Dzisiaj mam dla Was dwie kartki  - obie z motylami w roli głównej ( tak, tak - motyle to moja wielka słabość, bardzo często goszczą na moich pracach - są bardzo wdzięcznym materiałem :) ) Obie kartki wykonałam na nowych papierach polskich firm - które aż proszą się o natychmiastowe pocięcie ;) Szczegóły materiałowe znajdziecie na CraftManiowym blogu.

Pierwsza z kartek utrzymana jest w klimacie shabby. Wykonana została z prześlicznej, delikatnej i romantycznej kolekcji  Rozalia w Ogrodzie . Szczególnie papier we wzór muru podbił moje serce :) 
 Nie mogło też zabraknąć maszynowych przeszyć, przetarć i postarzeń papieru oraz odrobiny gazy. 




Druga kartka utrzymana jest w klimacie vintage - dominują brązy i zgaszone zielenie, a do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Winter is Coming. Do kompletu powstała też prosta zakładka.

W pracy wykorzystałam jasne strony papierów . Foliowy nadruk, który uwypukla się po przetarciu papierów tuszami lub mgiełkami daje nieskończone możliwości aranżacji i zapewnia świetną zabawę.W przypadku mgiełek Należy jedynie uważać z ilością wody, którą dozujemy na papier. Na pewno jeszcze nie raz do nich wrócę - tym bardziej, że wzory są uniwersalne, więc nie muszę już teraz robić świątecznych prac ( dalej nie czuje we wrześniu Bożonarodzeniowego klimatu )







miłego dnia :)

Kamila

1 komentarz:

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)