niedziela, 27 października 2013

kartka z różą i nowy sklep dla hobbystów

Witajcie

Nadmiar spraw do załatwienia chyba odbija się na mojej spostrzegawczości - kartka z poprzedniego posta już pojawiła się na blogu jakiś czas temu... Zamiast niej miałam Wam pokazać dzisiejszą pracę - co też czynię.

Kartka dla kogoś wyjątkowego, z kim będzie mi dane spędzać teraz sporo czasu :)

Wszystkie materiały ( oprócz turkusowej mgiełki  i tuszu postarzającego )  pochodzą z CraftManii




Na koniec chciałabym razem z Ewą z Nicnierobienia serdecznie zaprosić Was do nowo powstałego sklepu hobbystycznego w Łodzi na ulicy Sienkiewicza 35. 

Znajdziecie u nas :

 Przede wszystkim serdeczną atmosferę i chwilę wytchnienia  w zabieganej codzienności :)

ponadto:

- materiały dla hobbystów
 - warsztaty scrapbookingowe, kartkowe, decoupage i technik pokrewnych, decorative painting, filcowania
 - gotowe wykonane ręcznie kartki, drobne upominki, zaproszenia, albumy i księgi gości. Możliwość indywidualnych zamówień







miłej niedzieli :) u nas piękne słoneczko !

K.

16 komentarzy:

  1. Niezwykle elegancka kartka, bardzo subtelna. Ma "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) A Wasze miejsce - zapowiada się niesamowicie! Dawno do Łodzi nie zaglądałam, ale jak już będę, to na pewno Was odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że Rzeszów jest tak daleko od Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna karteczka :) Życzę, aby nowe artystyczne miejsce rozwijało się ciągłe, było pełne kreatywnych, twórczych ludzi! Ja również mam nadzieję, kiedyś wpaść w to cudowne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńko , gratuluję otwarcia sklepiku , niestety nie moje strony a chętnie bym się wybrała w tak magiczne miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może i Tobie będzie kiedyś do nas "po drodze" :)

      Usuń
  6. Jestem czasem w łodzi , to może zajrzę Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna, wpadłam powiedziec ze moja kartka na wyzwanie w Craftmani jest tylko na wasze wyzwanie, pisałam wszedzie o usuniecie i nie branie mojej pracy pod uwagę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta karteczka :) tak pięknie się mieni. Do Łodzi mam daleko ale życzę powodzenia ze sklepikiem :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)