czwartek, 17 lipca 2014

Mix-mediowe pudełko

Witajcie

W pierwszy weekend lipca podczas letnie DLWC we Wrocławiu miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Ayeedę. Relaksująca atmosfera, mnóstwo mediów do psikania, chlapania, mazania, baaaardzoooo brudne dłonie i mnóstwo pozytywnej energii... Czas TYLKO dla mnie :) Ogromnie dziękuję !!! I polecam !!!!

Z warsztatu przywiozłam mediowe pudełeczko - w kolorach ... hmmm "Tobie co nie dać to ci turkus wyjdzie " ;)  więc jest - turkusowo-limonkowe, z kroplą bieli, czerni a nawet granatu i mięty ;)

Zdjęć sporo, bo nie mogłam się zdecydować, a i tak uroku pudełka nie oddają - ci co mnie znają wiedzą, że krytyczna jestem w stosunku do mojej twórczości - nieskromnie więc i nietypowo dla siebie powiem - jest śliczne :) Nie oddam nikomu :)








 w "trakcie"
i pudełko mojej przyjaciółki, która uczestnictwo w warsztatach dostała w ramach urodzinowego prezentu :) NIGDY wcześniej nie miała osobistego kontaktu z mediami czy scrapbookingiem w ogóle - MA TALENT  prawda?


miłego popołudnia !

K.

4 komentarze:

  1. przecudne, uwielbiam takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają pochlapane prace, ale jaszcze do tego nie dorosłam. Może choć trochę na temat warsztatu pracy.Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne! aż trudno uwierzyć, że można stworzyć coś tak pięknego, prawdziwe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)