środa, 25 kwietnia 2012

Uscrapowani - spotkanie pierwsze

Jeśli ktoś z Was nie słyszał o tym pomyśle - koniecznie zajrzyjcie na bloga Uscrapowanych

wczoraj w godzinach popołudniowo-wieczornych odbyło się pierwsze sapotkanie naszej grupy łódzkiej



szczegółowa relacja ze spotkania na blogu Bei, która była pomysłodawczynią tegoż spotkania.

U mnie jedynie kilka migawek - fotki dzięki uprzejmości Bei własnie :*


nasza uscrapowana ekipa:

Ewa , Kasia , Bea i ja


twórczy nieład na stole ;)


efekt mojej pracy - zdjęcie poglądowe, przy sztucznym świetle - mocno robocze - na dowód, ze mimo obaw "dałam radę" i do tego pierwsza skończyłam !!


i pierwsze danie - scrapowa babeczka w moim wykonaniu







Dziewczyny - z całego serca dziękuję za inspirujący wieczór, mnóstwo śmiechu i cudna atmosferę :)

6 komentarzy:

  1. Babeczka rewelacyjna! super fotki:)
    a ja zalewałam się łzami:( bo nie mogłam do Was dojechać... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Fajnie było! Mówiłam, że damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się tak spotkać :-) I rzeczywiście, dałaś radę i to bardzo :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super spotkanie miałyście! No i śliczne efekty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta babeczka :) Szkoda, że w mojej okolicy nie ma podobnych spotkań... ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)