wtorek, 3 lipca 2012

baletowy notes

Witajcie

Emocje pozlotowe powoli opadają. Spotkałam masę dziewczyn, z którymi tylko przy takich okazjach mogę "na żywo" się zobaczyć. Uściski, pogawędki "w przelocie" i tyyyleee ciepła ( nie tylko od szklarniowego dachu fortu ;) ) - BEZCENNE. Zakupy poczyniłam małe raczej - chyba gorąc na mózg mi się rzucił - to i lepiej, więcej w portfelu zostało ;) a i mojego najdzielniejszego K - stojącego na posterunku CraftManiowym ratować musiałam - okładami z chłodnego, mokrego  ręcznika ;)

Dzisiaj skromnie - malutki notesik wykonany na konkurs Craft4You - Moje ukochane stemple. Uznania jury nie zdobył, ale mnie i tak się podoba ;) Papier na tło w całości wykonany przeze mnie, baletnica z wykrojnika ma dodane sporo detali.


tył notesu - widać lepiej  "hand made-owy" papier scrapowy - rozety embossowane bezbarwnym pudrem, na to turkusowa mgiełka "firmowa" i zielona własnej roboty ;)

strój baletnicy to równiez stemplowany delikatny wzór pokryty perfect-perls, brzegi podkreślone biszkoptowymi perełkami w płynie: ( baletki też zaznaczone tymiż perełkami )


nie mogło zabraknąć odrobiny gazy :) , koronki i tasiemki vintage


 wewnętrzne okładki to sam kolorowany papier - widac jak pięknie mieni sie w słońcu?




4 komentarze:

  1. Śliczny jest i jak każda Twoja praca, bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowy!!!! I urzekający kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny :) W Warszawie byłam i ja i gdybym wiedziała,że ty to ty to pewnie bym zgadała-żeby lepiej Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się bardzo podoba, bo jest taki delikatny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)