sobota, 14 lipca 2012

patchworkowa skrzyneczka dla dziewczynki

Każdy juz pewnie wie, ze mam słabość do drewnianych dzieciecych skrzyneczek na pamiatki wszelakie ;0

tym razem wersja dziewczęca - z papierowym patchworkiem - papiery to tylnia strona usłanych różami i jakas zeszłoroczna Prima ( matko, ile ja mam zapasów papierów - postanowienie najnowsze - zużywać ! , nie chomikować !)


rameczka ze starych zapasów ze Scrapińca


ćwiek CraftManiowy :)



miłego weekendu :)

i dziękuję serdecznie wszystkim, którzy mimo natłoku zajęć i prozy życia zaglądają do mnie i za to, ze im "sie chce" czasem parę słów zostawić :)

13 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jak z marzeń. :)Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa! Alez piekna! Slodka , cukierkowa! Cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna ta skrzyneczka! Tez mam slabosc do dzieciecych przydasi.Uwielbiam twoja delikatnosc i wyczucie.To nie jest takie proste - wiedziec kiedy skonczyc prace i nic juz nie dodawac!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczna!!!sama bym taką chciała :)delikatna i bardzo elegancka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze subtelnie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna... ta ramka okragła to wykrojnik??
    Dzieki za kursik na zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maggie - nie, to ramka tekturowa ze Scrapińca.

    co do kursu - cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne pudełeczko:) uwielbiam patchworki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnej urody skrzyneczka. Podziwiam wykonanie.
    Skrzyneczkę pozwoliłam sobie pokazać nahttp://www.designspinka.pl/patchworkowa-skrzyneczka-dla-dziewczynki/
    serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne to pudełeczko :0) zazdroszczę umiejętności !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)