wtorek, 30 października 2012

Wieczorową Porą...


Witajcie

Macie czasem nieodparte wrażenie, że musicie już teraz, natychmiast zrobić coś z danych papierów lub dodatków?

Tak było z tymi papierami - jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że szybko muszę je pociąć a do tego - że musi to być praca w klimacie świątecznym ! Ci, którzy znają mnie bliżej wiedzą, że Boże Narodzenie w październiku to zupełnie " nie moja bajka" ... a jednak ...




Przedstawiam zatem dwie warstwowe,poszargane, potargane kartki świąteczne












12 komentarzy:

  1. Piękne są :)
    Ja też już użyłam ślicznych tekturek od Gizmo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne - zwłaszcza, że mogłam obejrzeć je na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. To poszarpanie wyszło im na dobre. Piękne kartki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym miała takie cudeńka też bym musiała:) ale nie wiem, czy wyszłyby mi takie cudne jak tobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki wyszły, nie dziwię się chęci wypróbowania nowych papierów, świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem totalnie zauroczona tymi kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki :). Bardzo mi się podobają!
    Dziękujemy za miłe słowa pod adresem naszych papierów :).

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki, klimat cudowny!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)