czwartek, 7 sierpnia 2008

album na Chrzest

zrobienie dobrych a przynajmniej w miarę oddających rzeczywistość fotek tego albumu graniczy chyba z cudem... Na razie więc fotki takie jakieś byle jakie. i bez szczegółów, te będą później. i może lepsze zdjęcia uda mi się jednak zrobić.

album 17x16,5 bo takie pudełko miałam akurat ;) papiery niescrapowe oczywiście, blady nibyturkus, biel i biel perłowa,kalka techniczna. Wewnątrz 6 kart przekładanych kalką. W komplecie z pudełkiem, w zamyśle jeszcze kartka z życzeniami.





obiecane zbliżenia:










12 komentarzy:

  1. uhhhhhhhh cudny..te kwiatki od razu łapią za serducho - jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest taki delikatny w kolorystyce i wzorach.
    Ale rodzice chrzczonego aniołka-Stasia dostaną piękny prezent,a za parę lat on sam doceni jego urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilciu, jest piękny!!! Taki delikatny i dopracowany, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i co najważniejsze unikatowy i pzobawiony jakiejkoliwek sztampy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszedł Ci album, wydaje się taki delikatny, mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie w nim ..... pięknie połączyłaś kolory, kołokwiaty są śliczne :) (...coś czuję, ze sie im nie oprę....i to będzie Twoja sprawka :* )

    delikatny, subtelny, elegancki.... jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego! Delikatny jak mgiełka i słodki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilka obejrzałam dokąłdnie każdą fotę, szkoda, że na zywo nie zdołałam PIĘKNE!!!! Kalka +stemple - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńko!!!!!!!!!!!!! kwiatuchy przecudowne, czemu mi takie nie wychodzą ???? może masz jakiś mega paten na nie??? chętnie się dowiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje Wam dziewczyny serdecznie :)))))

    MonaLisa - ja wiem, czy patent - ja miłością wielką zapałałam do nich i po prostu same pchaja mi sie pod rękę, hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Album uroczy, interesujący pomysł, piękne kolory i piękne wykonanie. Pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)