poniedziałek, 25 sierpnia 2008

i po polowaniu :)

zwycięzcy są, a jakże, szły prawie łeb w łeb więc nagrode dostaną obie ;)
1. Bea
2. MonaLisa

nagroda pocieszenia dla Rudlis, która trochę się spóźniła ;)

zwycięski peleton poproszę o adresy - niespodzianki powstaną w ciągu tygodnia mam nadzieję - oby wena nie opuściła mnie.

pozostałych zapraszam do odwiedzania mojego bloga, konkursy jakieś na pewno jeszcze będą :) Wszystkim serdecznie dziękuję za to, że miałyście ochotę brać udział w zabawie, że zaglądacie, piszecie - no, że jesteście po prostu :)))))

2 komentarze:

  1. Oj, jak się cieszę, że udało mi się załapać na szalone trójki :)))
    Adres podałam emailowo ;)
    Życzę następnych 3333 wejść.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Starłam się jak mogłam!!! :) Stresa maiłam, ale się udało!! !:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)