wtorek, 19 sierpnia 2008

polowanie...

nie, nie na czarownice, chociaż ja podobno z Uroczyskowych wiedź się wywodzę ;) wczoraj czy tez przedwczoraj weszłam standardowo na bloga a tu niespodzianka, taki licznik

i myślę sobie, 3 szczęśliwą cyfrą jest, a tu u mnie na blogu żadnego konkursu, żadnego polowania nie było jeszcze... oj wstyd jak nie wiem co, myslę sobie. I pomyślałam - musi być coś - więc zapraszam na polowanie - kto pierwszy prześle na maila print scrina z licznikiem 3333 ten niespodziankę ode mnie dostanie. A niespodzianka jest tak niespodziewana, że nawet ja nie wiem, co to będzie. Jak zwycięzcę poznam to wtedy się dowiem - mam nadzieję, bo chcę w gusta tej osoby trafić.

Miłego polowania !!

15 komentarzy:

  1. Ja zobaczyłam 3113 :)
    Też fajny układ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilcia, będę "pilnowała" tego szczęśliwego numerku :))) Mam nadzieję, że mi się uda go upolować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tylko napisze, że sliczny ten albumik zrobiłas, zreszta jak wszystko inne :) A Bartek rewelacja :) fajnie by było sie spotkac. Pozdrawiam, buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no polowanie coraz blizej finishu........ juz ponad 3326..........

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta, kamilciu ale gdzie masz napisane jaki masz email ? :( :( :(
    Masz na liczniku 3330 a ja nie wiem gdzie mam wysłać print sc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :(((( Złapałam a nie wiem gdzie wysłać ...buuuu

    OdpowiedzUsuń
  7. [URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images43.fotosik.pl/4/e517ae62d57672f8.jpg[/IMG][/URL]

    hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam printscreena ale maila nie znam, :(

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyny podaje maila k_ignasiak@widzew.net. Zreszta jak się wejdzie w profil uzytkownika jest opcja wyslij maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też wysłałam!!! Liczę, że będę pierwsza!!!! Od rana polowałam, aż stres mnie wziął na te trójki!! ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Łe, jak weszłam to było o 6 osób za późno! :)

    Kamilciu, chciałaś reportaż ze sklepu ze starymi ciuchami - już udało się mi wrzucić, z pewnym opóźnieniem, na www.personalbreslau.blogspot.com

    Smacznego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zwyciężca zostanie podany wieczorem, jak w domu będę ;) powiem tylko, ze nie bedzie to 1 osoba ;)

    Saro - dziekuje, zajrze

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się spóźniłam :( buu... czekam na nowe prace :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)